Entri pertama dalam blog saya

Hai dan salam perkenalan kepada semua para pembaca blog sekalian This is my very first entry. Dalam blog ini saya akan menceritakan tentang perjalanan kehidupan saya. Saya juga akan menyelitkan pelbagai tips untuk anda semua dan mungkin juga sedikit pengajaran serta nasihat yang berguna. Diharapkan blog saya ini sedikit sebanyak boleh memberikan panduan hidup kepada anda semua.

Okey, let me introduce myself. My name is Evander Francis. But, for this blog, I will using my signature name - Vander Good. Umur? Saya masih muda lagi dalam 20-an. Sesiapa yang berumur 20-an tu, kita geng. Yeay!

Keningau pada waktu malam. Cantik kan?

Saya berasal dari daerah Keningau, Sabah iaitu sebuah daerah yang dulu tiada apa-apa kini membangun dengan pesat.Tidak percaya? Silalah datang ke Keningau. Dahulu jalan raya di Keningau ni kita siap boleh baring lagi sebab kurang jumlah kereta. Sekarang? Mahu lalu pun bergegar kepala lutut.

I hope u guys will enjoy, happy and motivated when reading my blog and from that, I hope you guys will stay with me and keep continuingly reading my blog.

Jumpa lagi entri yang seterusnya…

Terima kasih kerana membaca

0 comments